Lillsmurfen berättar

Friday, January 27, 2006

Helg igen

Tjoo allihopa!
Idag är det fredagen den 27/1 -06 och klockan är 10.56 på morgonen.
Just nu har jag datalektion så jag passar då på att skriva i min blogg eftersom att på eftermiddagen idag så är jag upptagen och då hinner jag inte skriva något i min blogg.
Jag hade tänkt att berätta vad jag ska göra i helgen.
Imorgon så ska jag kl. 15.30-22.00 träffa en kompis och vi två ska gå och äta och sen gå på bio efter det.
Men på förmiddagen imorgon lördag så kommer jag bara ta det lugnt och ta en rejäl sovmorgon och när jag har vaknat så tänkte jag ta en promenad med min hund.
Hunden heter Silja föräten om någon skulle undra.
Rasen hon är, är en Engelsk Springer spaniel och hon är världens bästa hund tycker jag.
Det är väl inte konstigt att jag tycker det eftersom hon är min hund.
Heller hur???
Nu till söndag då, på söndag så kommer jag bara att ta det lugnt och slappa lite bara.
Kanske hänger man med syrran till stallet och tittar om hon ska rida då vill säga.
I helgen så är jag hos min pappa kan jag berätta också.
Om någon eller några har något förslag på vad jag kan hitta på så får ni gärna höra av er till mig på min Maili som är: Delfin_jojon@hotmail.com
Jag är öppen för alla förslag.
Vet ni vad på måndag då är jag ledig så denna helg är en lång helg för mig eftersom jag är ledig då.
Vad ska man göra på måndag tro???
Jo jag hade tänkt att sova tills jag vaknar sen så hade jag nog tänkt att plugga lite på några läxor jag har tills nästa vecka.
Annars ska jag väl bara ta det lugnt och skönt.
Nu ska jag rekommendera ett jättebra program som börjar på söndag klockan 21.00 på kanal 5.
Det är BIG BROTHER 2006 som startar då, så alla ni som är dokusåpa fanatiker har då något att se fram emot i 101 dagar.
Big brother visas 6 dagar i veckan fram tills mitten av maj typ.
Det är mellan kl. 19.00-20.00 måndag-torsdag sen är det mellan kl. 22.00-23.00 på lördagar och mellan kl. 21.00-22.30 ca. på söndagar.
Där har ni hela tids schemat för Big brother i veckan.
Jag kan ju berätta att jag kommer sitta som fast klistrad framför tv dom dagar det går.
Jag har följt det i alla säsonger det har visats på tv.
Detta blir den sjätte säsongen blir det nu.
Man kan även följa Big brother på tv dygnet runt om man köper digetalbox tror jag det var.
Annars är det bara att gå in på: www.kanal5.se/bigbrother och läsa och se på kamerorna om vad som händer i huset hela tiden.
Dom filmas 24 timmar/dygnet i 101 dagar bara så ni vet.
Ja nu vet ni vad jag gör på kvällarna den närmaste tiden.
Men det var väl allt jag hade just nu.
Nu vill jag bara önska alla er läsare en RIKTIGT TREVLIG HELG.
Med vänliga hälsningar Johanna

2 Comments:

  • At 4:35 AM, Blogger Malin said…

    Idag har jag sökt ett jobb som personlig assisten till en funktionhindrad tjej på 17 år.
    Du har inspirerat mig..

     
  • At 12:57 AM, Anonymous Anonymous said…

    kommer du ihåg när vi åkte taxi och jag tryckte ut rumpan och du titta ut samtidigt och folk utanför trodde vi var tvillingar. det var tider det.

     

Post a Comment

<< Home