Lillsmurfen berättar

Friday, January 20, 2006

Mail till Skärholmshallen

Hej Jonas!
Jag heter Johanna och går på Skärholmens gymnasium. Jag brukar idrotta i eran idrottshall i Skärholmen 3 gånger i veckan. Nu har jag skrivit i min blogg om brandlarmet som utlöstes i tisdags, för just då skulle jag och några av mina kompisar som också går på Skärholmens gymnasium börja träna innebandy som vi gör en gång i veckan. Men då upptäkte vi att en av nödutgångarna uppe i idrottshallen hade en hög jävla kant ut mot gatan vilket försvårade utrymmningen för mig och mina kompisar som sitter allihop i rullstol. Men framför allt för mig som sitter i elrullstol. Det är omöjligt att komma ut om man nu inte kan flyga vill säga.
Min blogg: http://johanna87blogg.blogspot.com
MVH Johanna

1 Comments:

  • At 11:16 PM, Blogger Malin said…

    Hejar friskt på dig Johanna!!!!!
    Keep it up!!!!

     

Post a Comment

<< Home