Lillsmurfen berättar

Wednesday, March 22, 2006

19 år idag

Tjooo allihopa!
I dag är det onsdagen den 22/3 -06 och klockan är 20.25 på kvällen.
Kan berätta att i dag så blir lilla jag 19 år gammal.
Alltså mitt sista år som tonåring har börjat på allvar nu.
Det känns både bra och dåligt.
Bra för att jag blir äldre och får göra lite som jag vill.
Dåligt för att jag kommer sakna barndomen så mycket.
Men, men alla blir vi äldre med åren. :)
Ja men annars så har det inte hänt så mycket för mig i dag mer än att nu sitter jag hemma själv och väntar på att LOST ska börja.
Men nu önskar jag er alla en fortsatt bra kvall så hörs vi.
Kramar från Johanna

1 Comments:

  • At 12:51 AM, Blogger an said…

    Ettt försenat grattis från datamagistern, men ett stort GRATTIS ändå.

     

Post a Comment

<< Home