Lillsmurfen berättar

Sunday, March 26, 2006

Helgen börjar närma sitt slut!!!!

Tjooo allihopa!
I dag är det söndagen den 26/3 -06 och klockan är 16.54 på eftermiddagen.
I helgen så har jag inte gjort så mycket mer än att bara tagit det lugnt och skönt.
Kan också berätta att idag så har jag och min mamma varit och schoppat kläder och en ny klocka till mig som jag får av henne i födelsedags present eftersom jag fyllde i onsdags.
Imorgon är det måndag vilket innebär att en ny skolvecka startar för mig och alla skolelever i Sveride.
Men jag längtar faktiskt till skolan så det ska bli kul att få börja plugga igen.
Denna vecka är det inget speciellt som händer mer än att på fredag så ska jag åka till kortis och vara där över helgen.
Det ska bli kul.
Nä men nu måste jag gå, jag ska börja laga middag och sen ska jag tvätta tillsammans med mamma.
Men vi hörs snart igen hoppas jag. Massa kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home