Lillsmurfen berättar

Thursday, March 23, 2006

Är hungrig nu!!!!!

Tjooo Allihopa!
I dag är det torsdagen den 23/3 -06 och klockan är 09.59 på morgonen.
Just nu sitter jag på min datalektion och förbereder för en förläsning jag ska hålla nästa vecka på en annan skola.
Föreläsningen handlar om hur det är att gå på Skärholmens riksgymnasium.
Det ska bli kul att föreläsa tycker jag.
Men nu ska jag berätta för er att jag är jätte hungrig och tänkte avsluta min blogg nu för att gå och äta lunch.
Så därför säger jag nu tack för idag och så hörs vi.
Pussar från Johanna

1 Comments:

  • At 3:44 AM, Blogger Malin said…

    Grattis i efterskott även om jag nog skrev det innan.. hoppas att det blev en kanon dag för dig..
    Hungrig är jag oxå nu när jag suttit och kollat runt bland mina favo bloggar och många har foto och recept på mat...
    Kram malin

     

Post a Comment

<< Home