Lillsmurfen berättar

Friday, May 05, 2006

Faan vad veckorna går fort


Hej allihopa!
I dag är det fredagen den 5/5 -06 och klockan är 11.03 på förmiddagen.
Sitter i vanlig ordning vid min dartor på min datalektion och uppdaterar min blogg.
Nu är ännu en vecka till ända och jag måste säga att veckorna går otroligt fort nu innan sommarlovet börjar.
Ända sen påsklovet så har veckorna bara flugit förbi.
Nu är det bara lite mera än en månad kvar tills sommarlovet börjar för mig.
Jag slutar den 8/6 -06 och då börjar mitt sommarlov på allvar.
I helgen så är det pappa helg för mig så jag ska till honom efter skolan idag.
Men det kommer inte att bli så för jag ska nämligen till *TRÄFFIS* idag för det kommer att vara öppetkväll och övernattning dära.
Det ska bli super kul tycker jag.
Vad som kommer hända under natten vet jag inte.
Men förmodligen så blir det väl spökrunda och sånt som har med övernattning att göra.
Men annars så blir det en ganska lugn helg för min del.
Jag måste ju vila upp mig ordentligt eftersom nästa helg är den helgen jag åker till Kristanstad och ska tävla.
Det längtar jag till jättemycket.
Men nu har jag inget mera att berätta om så nu har jag bara en sak till att göra och det är att säga.
HA EN RIKTIGT TREVLIG HELG OCH PASSA PÅ ATT GÅ UT I DET FINA VÅRVÄDRET SOM KOMMER NU.
Massa vårkramar från Johanna

1 Comments:

  • At 10:15 PM, Blogger Malin said…

    Visst är det jätteskönt att värmen äntligen har kommit... Jag trodde för en stund att det skulle va kallt i ett år...Hoppas praktiken gick bra och att allt annat oxå är toppen!!!

     

Post a Comment

<< Home