Lillsmurfen berättar

Thursday, May 11, 2006

Idag åker jag till Kristanstad

Hej alla glada!
Idag är det fredagen den 12/5-06 och klockan är 08.51 på morgonen.
Jag sitter hemma just nu och ska precis börja uppdatera min blogg för sista gången den här veckan.
Det är ju nämligen så att idag är det ju den dagen som jag ska åka med tåg ner till Kristanstad och delta i *RIKSKAMPEN 2006*.
Men det är inte förrän kl. 15.20 tåget går så några timmar till får jag allt vänta.
Men jag kommer inte att gå i skolan idag utan jag är hemma och är ledig.
Ska snart hoppa in i duschen och sen ska jag väl äta lite lunch och så.
Efter det har det nog blivit dags för mig att åka till cenralen och ta tåget.
Jag kommer tyvärr inte att kunna berätta under helgen hur det går för mig och alla andra som ska tävla för jag har ingen tillgång till någon dartor men direkt på måndag kväll när jag kommer hem så ska jag sätta mig ner och skriva ner allt som har hänt under helgen.
Men nu har jag inget mera att berätta om men jag hoppas att ni alla får en bra helg så hörs vi på måndag kväll okey.
Massa pussar å kramar från Johanna

3 Comments:

  • At 10:32 PM, Blogger Malin said…

    Jag ska hålla alla tummar för dig och tycker att det är synd att det krocka med vår utflykt... Typiskt för det hade varit så kul att träffa dig!!!
    Kram på dig

     
  • At 1:51 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hej Johanna!
    Det finns en artikel om dig och några andra elever som bloggar i skolans webtidning INSIKTEN.
    Du når den via länken http://www.skn.edu.stockholm.se/
    om du vill läsa artikeln.
    'datorläraren'

     
  • At 6:22 AM, Blogger Malin said…

    Hur gick det i helgen???

     

Post a Comment

<< Home