Lillsmurfen berättar

Thursday, May 11, 2006

Imorgon är det dags för rikskampen 2006

Hej alla mina älskade bloggläsare!
I dag är det torsdagen den 11/5 -06 och klockan är 20.10 på kvällen.
Sitter just nu hemma och kollar i mina mail som jag hade fått i dag och då kom jag på.
Faan jag har inte skrivit något i min blogg i dag så då tänkte jag att det måste jag göra.
Kan berätta att nu är det äntligen dags för *RIKSKAMPEN 2006* som jag har berättat om så länge.
Imorgon äntligen åker alla vi elever som ska delta i den tävlingen i år.
Vi är ca. 15 stycken som åker och är elever plus lite asisstenter och föräldrar som följer med oss.
Dom flesta av oss åker tåg och vissa kommer att flyga ner till Kristianstad där tävlingen äger rum.
Vi åker imorgon och kommer hem på måndag medans andra åker hem på söndag kväll.
hur det kommer gå kan jag inte säga nu för det vet vi inte, men givetvist är målet att vinna.
Alla vi kommer att göra så gått vi kan och mera kan vi inte göra.
Heller hur????
Men jag lovar att när helgen är över så ska jag skriva i min blogg och berätta hur det gick för oss och så.
Men nu har det blivit dags för mig att avsluta min blogg och gå och lägga mig.
Men som sagt jag kommer inte att kunna uppdatera min blogg förrän på måndag kväll igen.
Jag hoppas ni har till tåls tills dess.
Men ha det så bra nu och var rädd om varandra.
Massa kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home