Lillsmurfen berättar

Saturday, May 27, 2006

Kärleken är underbar

Hej allihopa!
I dag är det lördagen den 27/5 -06 och klockan är 14.02 på dagen.
Just nu är jag på kortis och hit kom jag i torsdag förmiddag eftersom jag var ledig från skolan då.
Jag var även ledig igår från skolan vilket var super skönt för mig.
I dag har det inte hänt så mycket för jag vaknade ganska sent i dag, klockan 11.10 gick jag upp.
Men igår kväll så var jag på fest hos en kompis som precis har fyllt 18 år och det var jättekul där.
Dom andra som var bjudna kunde ju dricka men det fick inte jag pga. att jag är på kortis och när vi är här så får vi inte dricka.
Men jag hade minst lika kul som alla andra eftersom jag var nykter. :) HIHIHI!!!
Så på måndag då kan jag berätta för dom om dom skämde bort sig igår.
Faaan va kul jag kommer att ha då. HIHIHI!!! :)
I torsdags så var min älskling här på kortis och hälsade på mig.
Det var super mysigt tycker jag.
Vi satt i soffan och myste hela dagen och kvällen nästan.
Vad min älskling heter tänker jag inte avsölja för er men han är den underbaraste som finns i mitt liv just nu.
Jag vet att jag älskar honom och han vet också det. men han har inte sagt att han älskar mig men det tror jag.
Det spelar ingen roll bara att jag vet att jag älskar honom.
Han var också med på festen igår som jag var på.
Han sa förästen att han skulle ringa och prata med mig om en sak idag, men ännu har han inte ringt.
Börjar bli lite orolig för det han ville berätta för mig.
Men vi får väl se.
Nä men nu har det blivit dags att avsluta min blogg och återgå till det jag gjorde innan.
Nämligen att chatta på msn.
Men ni får ha det så jättebra nu och en riktigt TREVLIG HELG alla mina bloggläsare så hörs vi snart igen.
Massa kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home