Lillsmurfen berättar

Friday, May 19, 2006

*Nu är det bara tre veckor kvar på terminen*

Hej allihopa!
I dag är det fredagen den 19/5 -06 och klockan är 11.06 på förmiddagen.
Sitter som jag alltid gör på min datorlektion och uppdaterar min blogg.
I helgen så ska jag till min pappa.
Men först ikväll så ska jag till träffis där det är avslutning för att terminen är nästan slut, och imorgon så ska jag gå en tillgänglighetsmarsch för funktionshindrade i sthlm.
Jag vill gå den för att få bättre tillgänglighet i Sveriges huvudstad Stockholm.
Min hund Silja ska få följa med för att få en riktigt långpromenad.
Jag hoppas för min egen skull att det INTE regnar imorgon för då vägrar jag att gå på marschen.
Sen på söndag så ska jag bara ta det lugnt och sova länge.
Annars så har jag inte så mycket mera att berätta om, så jag önsker er alla en riktigt trevlig helg.
Kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home