Lillsmurfen berättar

Sunday, May 28, 2006

Varför är kärleken ett svårt ämne

Hej allihopa!
I dag är det söndagen den 28/5 -06 och klockan är 12.25 på dagen.
Nu vill jag ta upp ämnet KÄRLEK litegrann.
Varför är kärleken så kompliserad ibland.
Jag är jätteförälskad i kille men han är fortfarande osäker om är kär i mig eller inte.
Han har varit helt underbar mot mig i några veckor plus att vi har dejtat med varandra.
Men jag har sagt till honom att jag vill ha ett svar snarast så inte vi missförstår varandra så att en tror att vi är tillsammans medans den andra inte anser att vi är det.
Men vad han jag är kär i heter tänker inte jag tala om men ni kompisar som känner mig vet nog redan vem det är.
Jag träffade honom i förrgår och då myste vi ihop vi två litegranna.
Ja vad kan jag annars säga mera om kärleken som ämne.
Men jag tycker det är underbart att vara kär iallafall.
Jag hoppas jag kommer att hitta den rätta i mitt liv snart.
Om jag inte redan har gjort. :)
Jag hoppas iallafall att vi två kan bli tillsammans.
Men nu måste jag tyvärr gå och käka lunch men vi hörs snart igen.
MVH Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home