Lillsmurfen berättar

Saturday, June 03, 2006

*Fick punka på permobilen idag*

Hej alla glada människor!
I dag är det lördagen den 3/6 -06 och klockan är 16.24 på eftermiddagen.
Har nyss kommit in från att ha varit ute med en kompis.
Men det blev inte långvarit eftersom jag fick pungtering på min permobil (elrullstol).
En sån pungtering jag fick idag har jag aldrig fått förut. HIHIHI!!!! :)
Men nån gång ska vara den första.
Men nu är jag hemma igen med min trasiga permobil.
Så nu får man nog vara inne resten av helgen eftersom jag inte kan vara ute.
Har ju ingen elrullstol att köra och min manuella rullstol får jag inte vars ute med ensam så nu blir det att vara inne resten av helgen om inte min mamma kan laga den.
Men det finns saker att göra inne också för mig.
Vad händer annars då i helgen för mig.
Jo snart kommer en kompis hit till mig och hälsar på.
Han heter Anton.
Vad vi ska göra vet jag ej men något hittar vi nog på.
Men annars så ska jag väl bara ta det lugnt ikväll och så.
Men nu orkar jag inte skriva i min blogg mera så nu avslutar jag den för dagen men vi hörs imorgon igen.
Massa kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home