Lillsmurfen berättar

Tuesday, May 30, 2006

Nu har jag bara fyra dagar kvar på terminen

God morgon allihopa!
I dag är det onsdagen den 31/5 -06 och klockan är 08.58 på morgonen.
Jag är fortfarande hemma eftersom jag har sovmorgon varje onsdag och jag börjar då kl. 10.30 i skolan.
Det är jätteskönt att få en riktigt sovmorgon fast jag brukar ändå gå upp rätt så tidigt så jag hinner sitta vid darton och skriva i min blogg innan jag åker till skolan för en ny skoldag.
Idag så har jag bara två lektioner för jag och min klass ska åka på ett studiebesök på eftermiddagen.
Vi ska till Nationalmuseét och titta på konst.
Det kommer bli trevligt tycker jag men jag fattar inte så mycket om konst men lite nytt skadar inte att lära sig.
Sen efter det så ska jag hem och mysa med mina två katter jag har.
Kan berätta att nu är det inte många dagar kvar i skolan för mig den här terminen.
Nästa vecka är jag ledig nästan hela veckan förutom torsdagen då vi har skolavslutning i skolan.
Jag skulle igentligen ha gått onsdagen också men jag frågade min samhällslärare om jag fick vara ledig den dgen eftersom jag börjar kl. 10.30 och så skulle vi sluta 11.30 och åka hem 12.00.
Det känns lite onödigt att åka ända till skolan för en lektion bara.
Det vi gör på samhällslektionen det blir jag färdigt med idag.
Så därför mailade jag min lärare och frågade om jag fick vara ledig och det fick jag för henne.
Det blir skönt för då kan jag sova ut den dagen. HIHIHI!!! :)
Medans mina klasskompisar får gå i skolan på förmiddagen.
Men dom börjar tidigare på morgonen så det är därför dom inte får vara lediga.
Ja vad ska jag berätta mer om vad som händer mig idag.
Kan berätta att jag ska äta plättar till middag idag.
Det kanske inte var en rolig nyhet att berätta.
Men va då???
Nu hade ju jag något att berätta om. HIHIHI!!!! :)
Men annars så rullar mitt liv på som vanligt och för övrigt så mår jag ganska bra.
Jag tänkte mera på efter vad jag skrev härom dagen om att killen jag var kär i inte hade samma känslor som jag.
Men jag har nu gått vidare så istället ska jag njuta av att vara singel fullt ut.
Ska ju kanske ut i helgen med min bästa tjejkompis.
Vi ska faan festa gärnet gå.
Vi brukar ha skitkul när vi är ute och festar.
Det händer en massa galna saker när vi är tillsammans ute och festar.'
Men vad det är behåller vi för oss själva. HIHIHI!!! :)
Men tokiga saker händer alltid. HIHIHI!!!! :)
Ni som känner mig väl vet att jag är en tokig liten smurf. HIHIHI!!!:)
Så ni är väl inte förvånade om det händer knäppa saker när jag är i närheten.
Men nu måste jag dessvärre börja avsluta min blogg.
annars kommer jag få springa efter min buss till skolan.
Det slipper jag gärna. :)
Men ni får ha det så bra nu och ta hand om varandra så hörs vi snart igen.
Massa pussar/kramar från Johanna

1 Comments:

  • At 3:35 AM, Blogger Malin said…

    Njut av livet Johanna!!! Du har massor kvar...
    Mister du en står det tusen kvar!
    Man ska kyssa många grodor innan man hittar sin prins!!!!
    Ja kanske lite ord på vägen.
    Ha en toppen helg!!

     

Post a Comment

<< Home