Lillsmurfen berättar

Sunday, May 28, 2006

*Så var man singel igen*

Hej igen!
Fortfarande söndagen den 28/5 -06 och klockan är 19.38 på kvällen.
Sitter för andra gången vid datorn idag och uppdaterar min blogg.
Den här gången kan jag ge er en nyhet från mig.
Nu är jag singel igen.
Killen som jag trodde var intresserad av mig han var tydligen inte det.
Ett STORT misstag av honom tycker jag.
Jag hann till och med bli kär i honom som jag har berättat i mina tidigare bloggar.
Men nu visar det sig att han vill INTE ha mig.
Jag börjar seriöst bli trött på killar som leker med tjejersnas känslor.
Det känns faktiskt som att alla killar jag gillar eller älskar dom leker bara med mig och sen när dom tröttnar så dumpar dom mig.
Jag börjar bli JÄVLIGT trött på det faktiskt.
Varför händer det här alltid mig? VARFÖR VARFÖR??? :(
Vill inte att det ska vara så.
Ingen kommer någonsin att älska mig.
Vad gör jag för fel? Är det fel att älska en som sitter i rullstol? Varför har alla problem med det?
Eller nu ska jag inte dra alla över en kam men dom flesta verkar ha något emot funktionshindrade tjejer.
Men det är ju deras problem att dom har fördomar mot oss isåna fall.
Men, men nu får jag ta nya krafter och njuta av att jag är SINGEL igen.
Nu kan man ju festa utan att vara orolig om man skulle göra något.
Ni förstår vad jag menar!
Jaja jag ville bara lätta på mitt hjärta lite och det var därför jag skrev i min blogg igen plus att alla ni som hade läst dom två senaste blogginläggen inte skulle missförstå och tro att vi är tillsammans killen och jag.
Vill som sagt förtfarande inte säga hans namn för hans skull.
Men skulle kunna göra det nu för just nu är jag besviken på han men sån elak person vill jag inte vara mot honom.
Vi är nog fortfarande kompisar.
Nä men nu har jag beklagat mig färdigt för idag.
Jag borde njuta av att jag är singel igen och det ska jag göra i helgen när jag ska ut med min bästa tjejkompis.
Vi ska festa järnet då alltså.
Men nu måste jag tyvärr avsluta min blogg för att gå och duscha, men vi hörs imorgon eller en annan dag.
Då hoppas jag att jag är på ett lite gladare humör också.
Massa pussar å kramar från Johanna


0 Comments:

Post a Comment

<< Home