Lillsmurfen berättar

Thursday, June 01, 2006


Hej alla glada!
I dag är det torsdagen den 1/6 -06 och klockan är 09.47 på morgonen.
Sitter i vanlig ordning på min dartor lektion och uppdaterar min blogg.
Nyss la jag in lite bilder från *Rikskampen 2006* som jag tog.
Hoppas ni kan få lite hum om vad jag gjorde den helgen.
Annars så är mitt liv ganska segt just nu, det känns verkligen att sommarlovet är nära nu.
Alla elever på skolan är trötta och ingen har igentligen ingen lust att plugga.
Men nu är det exakt 1 vecka kvar på terminen och sen är det tio veckor sommarlov som gäller.
Vad kan jag berätta mer då?
Just nu har det inte hänt så mycket nytt i mitt liv som jag inte har berättat om.
Vissa dagar har jag mer att berätta om och vissa inte.
Det beror på vilket humör jag är på.
Just nu är jag på trötta humöret så nu orkar jag igentligen inte skriva i min blogg men jag har som sagt lektion och då måste jag göra sånt jag inte gillar.
Men nu har jag skrivit några rader så nu kan jag känna mig duktig.
Nu avslutar jag min blogg men vi hörs snart igen.
Ha det så bra och ta hand om varandra.
Sommriga hälsningar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home