Lillsmurfen berättar

Friday, June 02, 2006

*Nu är det inte många dagar kvar på terminen*

Hej alla glada!
I dag är det fredagen den 2/6 -06 och klockan är 11.26 på förmiddagen.
Sitter som vanligt vid darton och uppdaterar min blogg.
Nu har jag äntligen kommit till min sista vanliga skoldag på terminen.
Jag har bara avslutningen kvar sen på torsdag nästa vecka.
Igentligen skulle jag ha gått på onsdag också nästa vecka men eftersom vi slutar kl. 12.00 och jag börjar min skoldag kl. 10.30 så fick jag vara ledig den dagen för min lärare som skulle ha haft.
Lektionen som ej blir av är samhälle som jag redan var klar med.
Så det blir skönt att vara ledig då istället.
Ja i helgen så händer det inte så mycket.
Jag ska bara vara hemma och ta det lugnt och skönt.
Nu har jag inget mer att berätta om men eftersom jag är ledig så många dagar nu så lovar jag att jag ska uppdatera min blogg hela helgen.
Men ha det så bra nu och ta hand om varandra.
Soliga hälsningar Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home