Lillsmurfen berättar

Sunday, June 04, 2006

*Fortfarande trasig permobil (elrullstol)*

God morgon alla glada!
I dag är det söndagen den 4/6 -06 och klockan 14.59 på eftermiddagen.
Varför jag säger god morgon är för att jag har typ nyss vaknat.
Jag vaknade kl. 13.05 av att mamma väckte mig.
Jag hade ställt väckarklockan på 13.00 men vaknade inte av den så mamma fick väcka mig och säga.
- Klockan ringer, hör du inte det!
Sen efter det så gick jag upp och käkade frukost och klädde på mig.
Sen har jag bara suttit vid datorn och väntat på att min kompis Anton skulle komma.
Nu sitter jag och uppdaterar min blogg för dagen.
Min datorlärare bad mig göra det nu när jag är ledig i några dagar.
Jag och min kompis Anton ska sen när min permobil är lagad åka till Arlanda med Arlanda Express.
Vi har gjort en gång förrut så vi vet att det fungerar med färdtjänstkortet.
Desutom när vi var på Arlanda sist så träffade vi en kompis som kallas för haschet (Johan).
Han skulle åka till Thailand i fyra veckor på semester med familjen sin.
Vi får se om vi träffar någon annan vi känner på Arlanda idag.
Vi ska också gå ut med min grannes hund.
Annars ska vi bara ha kul antar jag.
Men nu avslutar jag min blogg så hörs vi imorgon igen.
Puss/Kram från Johanna och kompisen Anton

0 Comments:

Post a Comment

<< Home