Lillsmurfen berättar

Monday, June 19, 2006

Hej alla glada!
Idag är det måndagen den 19/6 -06 och klockan är 12.28 mitt på dagen.
Sitter just nu hemma och uppdaterar min blogg för sista gången på några dagar.
Varför jag inte kommer kunna uppdatera min blogg är för att imorgon så åker jag på läger till Barnens Ö utanför Norrtälje.
Där har jag ingen tillgång till varken dator eller internet. :)
Synd tycker jag..... HIHIHI!!!! :)
Förlåt om jag inte heller har uppdaterat min blogg tidigare dom senaste dagarna men jag har haft lite att göra och så.
Har ju sommarlov nu som ni kanske redan vet.
Jätteskönt tycker jag.
Nu får man ju sova hur länge man vill på morrnarna. HIHIHI!!! :)
Men jag lovar att direkt när jag kommer hem från lägret så ska jag börja skriva i min blogg varje dag.
Men nu måste jag dessvärre gå för jag ska käka lunch och sedan ska jag packa det sista inför lägret.
Men vi hörs igen söndagen den 2/7-06 okey.
Ta nu hand om varandra och njut av sommaren som äntligen har kommit till oss.
Massa kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home