Lillsmurfen berättar

Wednesday, June 07, 2006

*Skolavslutning 2006*

Hej alla glada människor!
I dag är det onsdagen den 7/6 -06 och klockan är 13.14 mitt på dagen.
Imorgon är det äntligen dags för skolavslutningen på Skärholmens gymnasium.
Det innebär att jag bara ska vara i skolan i några timmar på förmiddagen och sen har äntligen det efterlängtade sommarlovet börjat för mig.
I dag är jag hemma för att jag fick vara ledig från skolan eftersom jag redan var klar med allt.
Det var jättskönt att jag skulle få vara ledig idag.
Men imorgon då ska jag till skolan för sista gången den här terminen.
JIPPI ÄNTLIGEN BÖRJAR MITT SOMMARLOV!!!!! :)
Det gör mig så himmla glad att det redan är dags för ett långt ledighet.
Jag ser framemot mitt sommarlov så himmla mycket just nu alltså.
Det är allra bästa som händer mig i sommar är att jag ska åka på läger på *BARNENS Ö* i två veckor.
Det gör jag varje år men jag tycker det är minst lika kul varje gång jag åker.
Vad ska jag berätta mera om då?
Det finns nog inget mera att berätta om idag mer än att jag ska verkligen njuta av min sista skoldag imorgon.
Dessutom lovar jag att under hela sommarlovet mitt och när jag har tillgång till en dartor så ska jag skriva i min blogg och berätta om allt jag gör.
DET LOVAR JAG ER!!!!
Men nu får ni ha det så bra så hörs vi imorgon igen.
Massa sommarhälsningar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home