Lillsmurfen berättar

Friday, July 14, 2006

*Halva sommarlovet har redan gått*

Hej alla mina bloggläsare!
Idag är det fredagen den 14/7 -06 och klockan är 21.29 på kvällen.
Nu har jag avklarat två veckor på mitt sommarjobb och har bara en vecka kvar att jobba.
Sen får jag återgå till mitt sommarlov som jag igentligen har. HIHIHI!!! :)
Vad som händer mina sista sommarlovs veckor vet jag inte just nu.
Det enda jag vet är att jag åker till kortis den 28/7 och kommer hem den 13/8.
Alltså en och en halv vecka innan plugget börjar.
Men under dom två veckorna jag är på kortis så hade jag faktiskt tänkt att gå på *ALLSÅNG PÅ SKANSEN*.
Det är det jag har planerat in nu iallafall.
Förästen förlåt om jag inte har uppdaterat min blogg på länge men jag har haft lite att göra så bloggen får ibland vänta ett par dagar.
Men då och då så skriver jag i den så det är inte helt stopp.
HIHIHI!!! :)
Kan berätta att imorgon så ska jag och min familj åka till Sköndal och bada.
Sen på söndag ska jag åka till mitt kortis och bara hälsa på en sväng hade jag tänkt.
Annars så ska jag bara ta det lugnt i helgen och ladda upp för en ny arbetsvecka.
Men nu måste jag avsluta min blogg, ska nämligen hoppa in i duschen och efter det så ska jag gå och dricka en kopp te.
Men ni får ha det så bra nu allihopa och var rädd om er.
Massaor med *kramar* från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home