Lillsmurfen berättar

Tuesday, July 04, 2006

Hej allihopa!
I dag är det tisdagen den 4/7 -06 och klockan är 16.04 på eftermiddagen.
Nu har jag kommit tillbaka från lägret jag har varit på i 13 dagar ute på Barnens Ö utanför Norrtälje.
Jag har haft det jättebra där uppe och tur med vädret också.
Tydligen har jag haft det lite bättre än vad ni har haft i sthlm.
Men nu är jag tillbaka i sthlm och ska nu jobba i tre veckor.
Efter det är jag ledig fram till skolan startar igen den 23/8 -06.
Vad jag har gjort på läget?
Jag har badat en massa, busat, haft vattenkrig, åkt till Uppsala en dag m.m.
Om jag ska skriva om precis allt jag har varit med om så kommer det att ta hela natten.
HIHIHI!!!! :) Så det hoppar jag nog över :).
Men är det något ni undrar så får ni gärna fråga mig.
Men jar iallafall haft det jätteskönt under mina 13 dagar.
Det är bara så synd att dom dagarna går så fort.
Man hinner typ komma dit och sen ska man åka hem igen.
Men kul som faan har jag haft det.
Jag var en av dom ungdomarna som fick bada med kläderna på mest av alla.
Jag blev ikastad 2 gånger med kläder på i havet.
Men sen fick jag också bada i en balja två gånger med kläderna på så allt som allt sså badade jag 4 gånger med kläderna på. :)
Jag har ingen aning om varför det alltid är jag som åker i. :) HIHIHI!!!!
Jo det har jag, det är jag som alltid kaxar mest på lägret och gör man de så åker man i.
Ja men nu har jag berättat lite om vad jag gjorde på mitt läger.
Jag lovar att nu ska jag skärpa mig och försöka skriva i min blogg varje dag nu när jag är hemma och har tillgång till en dator.
Men nu har jag skrivit klart i min blogg för denna gång.
Ha det så bra i sommarvärmen och bada mycket.
Massa soliga hälsningar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home