Lillsmurfen berättar

Sunday, July 16, 2006

Hej alla glada!
Idag är det söndagen den 16/7 -06 och klockan är 19.00 på kvällen.
Är just nu på mitt kortishem Navet och hälsar på.
Jag kom hit kl. 12.30 ca. idag och så ska jag åka hem kl. 19.27.
Vad vi har gjort här?
Vi gjorde inte så mycket när jag kom mer än att vi käkade lunch.
Sen efter ett tag ungefär kl. 15.15 så kom Robert hit (en ungdom som bor här) och då gjorde vi oss iordning för att åka till Djurgården och promenera runt.
När vi kom till Djurgården och hade gått en stund så hittade vi ett litet café där vi tog en glass och några käkade korv.
Det var jättemysigt dära.
Efter det så promenerade vi hela vägen tillbaka till Navet.
När vi kom tillbaka så har jag bara suttit vid darton och lekt.
Snart är det dags att åka hem och göra söndagkväll för mig.
Jag ska nämligen upp och jobba imorgon.
Jag jobbar på en dagverksamhet i Ritorp för alla er som inte visste det.
Där så sköter jag cafét och bakar och donar med lite av varje.
Jag tycker det är ganska okey att jobba där, inte det bästa sommarjobbet men man får vara nöjd för det lilla man får.
Ja nu har jag inte så mycket mera att berätta om i dagslägget men jag återkommer inom kort tid igen.
MVH Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home