Lillsmurfen berättar

Monday, July 17, 2006

*Jag bär på en mörk hemlighet*

Hej allihopa!
Idag är det måndagen den 17/7 -06 och klockan är 21.15 på kvällen.
Nu måste jag bekänna en sak.
Jag har och går med en mörk hemlighet som ingen i hela världen vet om.
Inte änns min ABSOLUT bästa kompis vet om den.
Den är så mörk så det finns inte ord att förklara.
Jag har gått och bärt på den i många år nu och hoppats på att den inte är sann.
Men jag har själv kommit fram till att den är nog sann ändå.
Bara det att jag har inte velat trott det förut.
Men nu borde jag verkligen låta mig själv förstå att det är nog sanning och att jag mår mycket bättre av att jag tror så.
Jag har varit rädd att alla runt omkring mig skulle försvinna om det vet sanningen om min mörka hemlighet jag har.
Vad ska jag ta mig till?
Borde jag berätta den för någon som jag litar på?
Eller borde jag hålla mig inne med den? (hemligheten alltså)
Gud vad ska jag göra????
Min hemlighet är så omtumlande att det inte går att beskriva den.
Jag kan och kommer aldrig att kunna berätta min hemlighet för någon fast jag skulle vilja det.
Faan va jobbigt allt blev nu...... :(
Nu vill jag bara försvinna från universum ett tag.
Nä nu orkar jag inte beklaga mig mera för datorn, nu får jag rycka upp mig ordentligt.
Jag som aldrig brukar vara så hära.
Jag är ju så positiv tjej hela tiden.
Vad har hänt med mig nu?????
Men ha det så bra nu allihopa så hörs vi.
Kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home