Lillsmurfen berättar

Sunday, September 10, 2006

*Helgen är över*

Hej hopp allihopa!
Söndagen den 10/9-06 klockan är 14.04.
Idag vaknade jag kl. 08.00 och steg upp då.
Kände att jag behövde komma upp i tid idag.
Vill ju inte ha svårt att somna ikväll.
Jag brukar ha det om jag har sovit för länge på dagarna.
HIHIHI!!!! :)
Ni vet väl hur ungdomar är?
Dom vill ju väldigt gärna sova hela dagarna och vara uppe hela nätterna.
Men eftersom jag ska till plugget imorgon så måste jag ju upp tidigt imorgon bitti.
Vad har jag gjort i helgen?
I helgen så har jag faktiskt varit sjuk, jag är det fortfarande förästen.
Har feber, ont i halsen och ont i huvudet.
Jag har nog åkt på något slag av influensa tror jag.
Det brukar bli så när man precis har börjat skolan och man träffar alla igen.
Men jag hoppas jag blir frisk till imorgon.
Har inte direkt tid att vara sjuk nu precis i början av terminen.
Får dricka mycket te så kanske det ordnar sig.
HIHIHI!!!!! :)
Ja imorgon är det måndag igen och det betyder skoldags igen.
Jag tycker det är kul att gå i skolan så jag ser verkligen framemot att få börja ännu en ny vecka.
Annars så ska jag snart ut på en långpromenad.
Jag brukar ta långa promenader på söndagar.
Tycker det är skönt. :)
Så det är väl dags att avsluta min blogg så jag hinner gå ut ett tag.
Men vi hörs snart igen.
Massa pussar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home