Lillsmurfen berättar

Thursday, September 07, 2006

Hej Hej Hallå!!!!

Tjena tjaba hallå!!!!
Torsdagen den 7/9 -06 klockan 20.21 på kvällen.
Idag har man varit i skolan i vanlig ordning.
Det har varit en helt okey dag för mig förutom att jag fick sitta i skolan i två timmar innan jag kunde åka hem.
Skulle igentligen ha badat men jag kunde inte det pga. att jag hade/har ont i min rygg.
Mamma tyckte jag skulle vila den i några dagar.
Hoppas den är bättre till nästa vecka så jag får bada då.
Men sen så är mitt vänster ben inte helt okey så vi får se hur det blir med badandet. :(
Synd tycker jag, för jag älskar verkligen att simma och träna i vattnet.
Men, men man ska lyssna på sin kropp om inte den är helt i form.
Annars så rullar veckorna på, nu har jag gått två och en halv vecka i plugget.
Tiden går så fort när man pluggar tycker jag.
Det är många som INTE tycker det men det gör jag.
Det är nog för att jag trivs så bra på Skärholmens gymnasíum.
Är ju inne på mitt fjärde och sista år på gymnasiet.
Skönt som faan tycker jag. :)
Men lite tråkigt eftersom jag under hela min gymnasietid har älskat att plugga.
Har haft motivation till det hela tiden.
Annars så händer det inte så mycket speciellt i mitt liv.
Plugga, träffa kompisar och mera pluggar är väl det jag ska göra närmaste tiden som är planerat iallafall.
Nä juste det, imorgon är det disco på träffstugan som jag ska på.
KUUUULLLL som faan tycker jag!!!!! :)
Dom har haft sommaruppehåll i några veckor men nu är det dags för en ny terminstart även där med.
Så på fredagarna vet man ju iallafall vart man ska hänga.
HIHIHI!!!! :)
Annars så har nog tyvärr inget mera roligt att berätta för er.
Men jag lovar att vi hörs snart igen.
Massa pussar å kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home