Lillsmurfen berättar

Friday, February 16, 2007

Hej!
Fredagen den 16/2 -07 kl. 12.45 mitt på dan.
Det har hänt en tragisk sak i skolan idag. En vän gick bort igår eftermiddag. Hon opererades och sen blev det någon komplikation av något slag. Vi kommer sakna vänner enorm mycket alla vi som känner henne. Varför ska människor dö?? Det är nog en fråga många ställer sig själva? Varför händer det dom som är unga. Min kompis som gick bort var bara 18 år skulle fylla 19 i Mars. Jag kommer minnas henne som en glad, rolig, omtänksam och snäll människa som inte ville någon ont. Så varför var det hennes tur att lämna oss? Den frågan kommer vi somm känner henner att ställa oss själva ett tag. Svar kommer vi nog aldrig att få. Jag hoppas att alla ni som kände och känner henne kommer minnas henne som en glad och rolig person. Det kommer jag att göra.
Det var bara det jag ville säga just nu.
R.I.P gumman :(
Massa kramar och pussar till er andra
Ta nu hand om varandra och var rädda om er.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home