Lillsmurfen berättar

Wednesday, February 21, 2007

*Onsdag eftermiddag*

Hej hopp i vinter vädret!
Onsdagen den 21/2 -07 klockan 14.05 på eftermiddagen. Sitter just nu i plugget och har håltimme. Väntar på att nästa lektion ska börja. Den börjar igentligen kl. 14.30 men är framflyttad till 15.00 för lärarna är på ett möte just nu. Det var skönt att lektionen var framflyttad. Men denna skoldag har kännts helt meningslöst pga. att jag har haft allt som allt 5 timmar håltimme idag. Först var det håltimme mellan kl. 09.10 - 12.35 och sen nu mellan 13.00 - 15.00. Jag brukar ha håltimme mellan kl. 09.10 - 10.40 och 13.00 - 14.30 varje onsdag men idag förlängdes båda mina håltimmar pga att först var ena läraren sjuk och sen var de andra lärarna på möte. Så jag hade igentligen kunnat vara hemma och sovit idag om jag vetat att jag skulle vara så mycket ledig idag. Men, men vad kan man göra åt det. Jaja nu är jag iallafall i plugget och här kommer jag att vara till 17.10 i eftermiddag då jag ska åka till träffis. Det är ju onsdag och då brukar jag hänga på träffen. Träffa kompisar, umgås, fika m.m. Annars så händer det inte så mycket just nu. Ska försöka plugga lite på en läxa jag fått till idag. Måste ju vara förberedd innan nästa lektion börjar. Jag tänkte bara uppdatera min blogg en snabbis imellan läxorna. Men nu måste jag nog återvända till de. Men vi hörs snart igen. Ta hand om varandra tills vi hörs igen. Massa kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home