Lillsmurfen berättar

Wednesday, February 28, 2007

Sportlovet är i full gång! *Saknar dig älskling*

Hej hopp alla goa människor!
Onsdagen den 28/2 -07 klockan 23.04 på sena kvällen. Jaha så var sportlovet i full gång i sthlm. Idag var jag på träffis och hängde med polarna. Hade inget annat för mig. Min lilla baby är ju hemma med familjen. Jag längtar så otroligt mycket efter dig gumman. Du anar inte hur jobbigt de e att inte ha fått träffat dig på en vecka nu och ändå är det en halv vecka kvar tills vi verkligen få krama om varandra igen. Varje dag är en pina att inte få träffa dig. Du är min allra bästa vän och utan dig vill jag inte leva. Jag trodde aldrig skulle hitta en vän som du. Du är helt perfekt för mig. Du förstår mig, du tar mig för den jag är och du bryr dig inte om att jag ibland inte förstår vissa saker. Så ska en sann vän vara för mig. Du finns alltid där när jag som mest behöver dig. Du kommer föralltid att vara min vän. Inte änns om någon av oss dör så skulle våran vänskap spricka. Jag ångrar att jag gjorde så jag höll på att förlora dig för en tid sen. Det ångrar jag mest på hela jorden. Det får aldrig hända. Du är min älskling och kommer ALLTID att vara de. Ingenting kan komma imellan oss två. Jag hoppas du vet det. *ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA GUMMAN* Men det var allt för denna gången. Puss o kram från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home