Lillsmurfen berättar

Monday, August 25, 2008

Har haft tandvärk idag:(


Heej mina änglar å vänner där ute!

Måndagen den 25/8 -08 klockan 21.32 på kvällen. Jaha så har ännu en dag flyttit förbi. Nu har man nog börjat komma in i skolformen igen. Idag började jag kl. 10.15 med att har forum/tema fram till lunch. Sen efter lunch och fram till 14.15 fika så hade jag yttligare mera tema på schemat. Blev presic klar med mitt arbete om Medeltiden som jag gör. Känns bra att vara klar i god tid så man hamnar på pluspoäng hos lärarna de första veckorna. Men jag har i o försig kvar min utvärdering kvar att skriva om arbetet jag gjort. Men den skriver jag på en kick på onsdag när vi har tema igen. Ikväll har jag hängt med mina kompisar. Sen fastnade jag i Kullen 1 en stund med Ida, Lina och Lina. Det är 3 riktig härliga tjejer de. Vi kommer nog ha myckt kul i år på skolan. Annars har det inte hänt så mycket idag. Jo just de, jag har tandvärk också. En av mina visdomständer är påväg upp och det gör fruktansvärt ont. Så jag var inne en sväng till Vetlanda på apoteket för att köpa värktabletter. Annars kommer dagen imorgon vara olidlig för mig:( Nä nu måste jag bog börja avsluta min blogg, ska upp till mig och äta lite kvällsmat. Det får bli ett glas nyponsoppa till mig. Mums filli babba:P Men ni får ha så bra såhörs vi snart igen.

Massa kramar å pussar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home