Lillsmurfen berättar

Sunday, August 24, 2008

Ledsen idag


Hej hopp!

Söndagen den 24/8 -08 klockan 19.29 på kvällen.

Idag tänkte jag göra en liten sorgsen blogg. Jag är nämligen lite ledsen idag. Har en enorm hemlängtan hem till sthlm. Vill inte vara kvar här på skolan trots att det bara har gått 1 vecka. Men det är nog mest för att jag inte har riktigt någon att vara me. Har liksom gått för mig själv de sista dagarna. Det är väldigt olikt mig att göra så. Jag som person är väldigt social av mig och gillar att umgås och vara kring folk. Men den här veckan har varit annorlunda. Jag har mest varit för mig själv min egna lilla bubbla. Men förhoppningsvis blir det ändring på de. Jag får väl helt enkelt ta och lära känna några av de nya på skolan. Fast jag vet att detta året så kommer det inte att finnas någon som jag riktigt kan ty mig till. Så som jag kan till en viss person, ämner inga Ir inget namn. Jag vill inte vara ledsen och behöva känna ensamhet. Vill vara en lycklig Johanna fast det är jag inte. Beror det på mig Ir på omgivningen kring mig? Ja det är frågan de. Det kommer jag nog aldrig riktigt får svar på. Men snart ska jag upp till mig och ta en varm dusch:) Sen ska jag ,mysa mig ner i soffan och kolla på tv. Ikväll är det "Tyst vittne" på tv 4 klockan 21.00. Det ska jag se på hade jag tänkt mig. Aja nu måste jag Ir rättare sagt jag vill avsluta min blogg innan jag deppar ner mig allt för mycket. Men vi hörs snart igen.

Massa kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home