Lillsmurfen berättar

Friday, August 29, 2008

Varför är det så svårt att älska någon i rullstol?


Hej mina vänner!

Fredagen den 29/8 -08 klockan 13.09 på eftermiddagen. Har för en stund sen slutat för dagen så just nu fördriver jag tiden i mitt klassrum framför min dator i vanlig ordning. Tänkte blogga lite som jag inte gjort sen i måndags. Idag började jag kl. 08.45 och gick till 11.40, känns skönt men en kort dag i veckan. Annars går jag längre på dagarna i skolan. Men just på fredagar får jag sluta tidigare. Jag tänkte inte skriva om vad jag gjort idag utan jag tänkte skriva mer om vad jag har för tankar och så som jag bär på. Bl.a. så undrar jag varför "vanligt" folk inte kan älska någon i rullstol. Vi är faktiskt människor vi också. Jag längtar nämligen efter att hitta någon att älska och någon som älskar mig för den jag är. Det är svårt i dagens samhälle att hitta den perfekta killen/tjejen. Jag har nu under några år varit singel. Jag börjar bli lite trött på de, men samtidigt vill jag inte ge mig in i något utan att veta om det känns rätt Ir inte. Jag vill inte bli sårad men inte heller såra andra. Så vad ska jag ta mig till??

Om du/ni har något förslag på hur jag kan hitta min drömprins så maila gärna mig. Min adress är: Delfin_jojon@hotmail.com

Jag är öppen för all hjälp och förslag. Annar händer det inte så mycket i mitt liv, i helgen blir jag också kvar på skolan. Ska mest ta det lugnt och skönt. Städa lite kanske och så. Får se vad som händer helt enkelt. Ja det var nog allt för denna gång. Men vi hörs snart igen.

Massa pussar å kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home