Lillsmurfen berättar

Thursday, September 04, 2008

Ännu en vanlig dag i mitt liv

Hej hopp!
Jaha så var det äntligen dags för mig att uppdatera min blogg igen. Nu är jag dålig igen på att göra de varje dag som jag lovade för en tid sen. Men jag har iallafall gjort de någon gång denna vecka. senast var i måndags:S:)
Idag är det torsdagen den 4/9 -08 klockan 22.24 på kvällen. Sitter i skolans datasal för att jag skulle kolla mina mail lite snabbt. Då kom jag på att jag inte skrivit i min blogg på ett par dagar. Så jag kände att jag behövde göra de. Idag har jag suttit i skolan och pluggat en massa i vanlig ordning. Sen efter middagen drog jag och en kompis in till Vetlanda för att handla lite mat till helgen. Jag har ju ingen lunch på lördagar och söndagar. Sparar in lite pengar igenom att jag gör in egen lunch på helgerna. Men lat som jag är så blir det färdig mat som man bara värmer i mikron till mig. 2 stycken pasta rätter har jag köpt. Det bli nog mumsigt värre att äta dom:P Sen har jag bara fixat lite hemma och suttit hos några kompisar som bjöd på kvällsfika:) Det var supertrevligt de med. Men nu sitter jag bara å fördriver tiden innan jag ska hem till mig och göra mig iordning för natten. Ska verkligen försöka lägga mig tidigt ikväll. Men känner jag mig själv rätt kommer jag att fastbna framför "sex and de city" som går på tv på kvällarna. Det har jag gjort de senaste kvällarna iallfall. Annars flytter mitt liv på som vanligt:) ska nog ut å festa i helgen igen med några kompisar. Annars ska jag nog mest ta det lugnt och skönt. Nä nu har det blivit dags för mig att ta "refrängen" och gå upp till mig. Ska försöka bli bättre på att blogga fast det lovar jag hela tiden men nu ska det bli ändring på de. JAG LOVAR!!! Vi börjar med att jag ska uppdatera min blogg imorgon igen. Men nu får ni ha till tåls och vänta tills då.
Ha det så bra nu och ta hand om varandra.
Massa kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home