Lillsmurfen berättar

Thursday, May 21, 2009

Ingen lyckad dag igår:(


Det blev inget handledsskena till mig igår. Jag åkte till Rehband Center på Storgatan 14 på Östermalm som jag skulle göra. Men sen när jag hade blivit av släppt av Rullstolstaxin så går jag till dörren. Å vad står det där tror ni? JO DET STOD STÄNGT!!!! Jag bara NEJ..... dem hade bara öppet mellan kl. 09.00 - 13.00 igår pga. att det är en röd dag idag. Jag bara fan, en dag till å gå med min "CP-hand" som lever sitt egna liv. Så jag fick snällt gå hem igen, fast hem gick jag inte direkt. Utan jag gjorde de andra ärendena som jag hade att göra igår & jag hann dessutom äta en glass också på stan igår:) Så det blev en bra eftermiddag till slut i alla fall. Jag får försöka åka dit till nästa vecka istället och då gärna komma när dem har ÖPPET:D

0 Comments:

Post a Comment

<< Home