Lillsmurfen berättar

Monday, July 31, 2006

*Sommaren 06*

Hej alla glada!
Idag är det måndagen den 31/7 -06 och klockan är 14.42 på eftermiddagen.
Först ska jag väl berätta att jag är på kortishemmet Navet där jag går.
Jag har varit här sen i fredags och ska vara här fram till den 13/8 kl. 17.00.
Sen åker jag hem igen.
Idag vaknade jag kl. 11.30 av att en av personalen väckte mig.
Jag gick och la mig kl. 04.10 imorse så jag är rätt sliten idag.
Än så länge så har jag inte gjort så mycket idag mer än att käkat lunch.
Ska väl gå ut en sväng sen lite senare antar jag.
Men först så ville jag uppdatera min blogg lite.
Det var ju ett tag sen jag gjorde.
Ja nu är det inte så många veckor kvar på detta sommarlovet.
Jag börjar skolan igen om tre och en halv vecka nämligen den 23/8 kl. 09.00 på morgonen.
Jag längtar till skolan så jag tycker det ska bli jättekul att få börja igen.
Nu så börjar ju jag mitt fjärde och sista år på Skärholmens gymnasium.
Men Skärholmens gymnasium kommer inte skolan att heta längre men vad den kommer att heta vet jag inte ännu.
Det får jag veta när jag kommer till skolan.
Ja annars så rullar väl mitt liv på som vanligt.
Har äntligen bestämt att jag ska vara *SINGEL* en lång period framöver.
Det valet är jag jättestolt över, det var ett svårt val för mig.
Jag är ju en människa som helst inte vill vara ensam.
Har alltid vela att en pojkvän som jag älskar över allt annat.
Eller kanske en tjej. HIHIHI!!!! :)
Skojade bara. :)
Jag känner mig lite rastlös så det är därför jag flumar runt.
Men nu har jag inget mera att skriva om så nu avslutar jag för den hära gången.
Vi hörs snart igen.
Ha en fortsatt trevlig sommar.
Massar kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home