Lillsmurfen berättar

Wednesday, July 19, 2006

*Vanlig dag i mitt liv*

Hejsan allihopa!
Idag är det den 19/7 -06 och klockan är 22.19 på onsdags kvällen.
Nu ska jag berätta om min dag.
Idag så ringde min väckarklockan kl. 08.00 då stängde jag av den och låg i sängen och drog mig tills kl. var 08.20 för då klev jag upp.
När jag hade klivit upp så gjorde jag mig iordning och tittade på tv i vanlig ordning.
Fukosten skippade jag idag med.
Varför ska man äta om man inte är hungrig?
Den frågan ställer jag mig själv varje dag.
När jag hade klätt på mig och tittat färdigt på tv så blev det dags för mig att ta mig ner till min färdtjänstbuss som skulle ta mig till mitt sommarjobb denna morgon.
Väl framme till jobbet så började jag direkt att damma borden och göra sånt som jag måste göra varhe dag på jobbet.
Sen donade jag en massa ända fram till kl. blev 12.15 då min lunch började.
Jag hade lunch ända fram till kl. 13.15.
Just det!!!
Under min lunch så gick jag en långpromenad i det vackra vädret som var i sthlm idag.
När väl min lunch var över så började jag jobba igen.
Jag jobbade ända fram till kl. 16.30 då min handledare sa att:
- Nu kan du gå hem, ör vi har ju inga gäster så varför ska du sitta här och inte göra något!
Så jag gick hem vilket jag tyckte var skönt.
Väl hemma så gjorde jag inte så mycket mer än att dona lite med saker medans min syrra lagade middag.
Vi käkade och efter det så hoppade jag in i duschen.
Det var SÅÅÅÅ skönt. HIHIHI!!!! :)
Sen har jag bara suttit vid datorn och här sitter jag nu och skriver i min blogg.
Men nu har det blivit dags för mig att säga NATTI NATTI för jag måste gå och lägga mig.
Ska upp lika tidigt imorgon och jobba.
Men om morgon dagen berättar jag en annan dag.
Ha det så bra nu alla mina bloggläsare och ta hand om varandra.
Massa kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home