Lillsmurfen berättar

Thursday, August 03, 2006

Har tråkigt

Hej allihopa!
Idag är det torsdagen den 3/8 -06 och klockan är 13.52 på eftermiddagen.
Sitter i vanlig ordning och uppdaterar min blogg.
Men idag så sitter jag på dagen och gör det istället för på natten som jag har gjort några gånger tidigare i veckan.
Vad har jag gjort idag?
Jag vaknade kl. 10.00 idag vilket är ovanligt när det gäller mig här på kortis, eftersom jag är uppe till fyra fem på morgonen.
Vad jag gör uppe på nätterna vet jag inte igentligen.
Jag sitter bara uppe och flumar runt och så sitter jag självklart vid datorn.
Det är ju så himla kul tycker jag.
Annars så har jag inte gjort så mycket idag mer än att jag har fått besök av min kära pappa idag.
Det var trevligt att få träffa honom lite.
Vi har inte setts på två veckor.
Jag och min pappa har en jättebra relation till varandra.
Bättre än vad jag och mamma har eller hade.
Som sagt så är jag på kortis just nu och ska jag vara här fram till den 13/8 då jag åker hem igen.
Idag är det jättetrist väder i sthlm vilket innebär att det blir nog en mysdag inomhus.
Det kan vara mysigt ibland det med.
HIHIHI!!!! :)
Vad ska jag berätta mera om?
Till middag så ska jag faktiskt äta pizza idag.
Det är en av personalen som ska göra.
Det ska bli gott!!! :)
Sen ska jag väl bara mysa framför tv resten av kvällen.
Nä nu kommer jag inte på något mera att skriva om så jag avslutar mitt blogg skrivande för denna gång.
Vi ses och hörs snart igen.
Massa kramar å pussar från Johanna :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home