Lillsmurfen berättar

Tuesday, August 01, 2006

*Mitt i natten*

Hej allihopa mitt i natten!
Idag är det den 2/8 -06 och klockan är 02.03 väldigt tidigt på morgonen eller för mig väldigt sent på natten.
Jag är på kortis just nu och här brukar det bli att jag tilbringar halva nätterna uppe.
Det är som lugnast här då.
HIHIHI!!!! :)
Nä nu ska jag vara snäll. :)
Vad gjorde jag igår?
Igår så gjorde jag inte så mycket.
Jag blev väckt kl. 11.00 av en av personalen som jobbar här på mitt kortis.
Då gick jag upp och gjorde mig iordning och sen käkade jag frukost/lunch.
Jag åt lunch men det var som frukost för mig.
Många tycker jag har jättekonstiga matvanor och det måste jag nog hålla med om.
HIHIHI!!!!! :)
Men, men sån är jag......
Annars så tog jag det bara väldigt lugnt igår på dan.
Jag har faktiskt haft ont i mitt nyopererade ben hela dagen igår.
Har igentligen ingen aning om varför.
Men jag kan tro att min märgspik jag har i benet har börjat "vandra" iväg.
Med det menar jag att den har flyttat på sig lite i mitt ben.
Men jag hoppas att denna dag blir lite bättre för mig.
Det menar jag alltså när jag har gått och lagt mig och klivit upp igen.
Vilket jag kan tippa på blir runt 12.00 eller 13.00 idag. Alltså att jag går upp.
Nä just det jag kan max sova till kl. 12.00 för en kompis kommer och hälsar på mig idag kl. 13.15 ca.
Största anledningen till att jag bad henne komma hit är för att jag glömde min mobilladdare hemma och hon måste då komma hit med den.
Min mobil har varit död nu i två dagar.
Jag pallar inte av att vara utan mobil.
Den är mitt liv!!!!!!
HIHIHI!!!!! :)
Många av mina kompisar vet vad den betyder för mig.
Ni andra som inte förstår det, jag är ledsen för eran skull.
HIHIHI!!!! :)
Ja nä annars var det en ganska slapp dag igår så jag har nog inget mera kul att berätta om.
Plus att jag just nu känner att mina ögon håller på och skjunker ihop av trötthet.
Det är nog dags för mig hoppa i säng och slagga.
Men jag lovar att jag ska uppdatera min blogg lite oftare än vad jag har gjort.
Men ibland finns ingen tid att sätta sig ner och skriva.
Men nu i natt så tog mig tid att göra det.
Skriva i min blogg alltså.
Men det var allt för denna gång.
Jag hoppas vi ses och hörs snart igen.
Massa kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home