Lillsmurfen berättar

Wednesday, August 02, 2006

*Varför är det alltid jag som drabbas*

Hej alla glada!
Idag är det torsdagen den 3/8 -06 och klockan är 02.16 på natten.
Jag sitter nu och skriver min blogg på lunarstorm men kommer även att kopiera in min blogg från lunar till min vanliga blogg jag har.
Det var ett helt år sen sist jag skrev i den på lunar så nu är det verkligen hör tid att jag gör det.
Anledningen är för att jag har skaffat mig en blogg som jag skriver i varje dag.
Där skriver jag i allt som händer och ska hända mig inom närmaste framtid.
Jag tycker jättemycket om att blogga.
HIHIHI!!! :)
Om ni vill så får ni gärna läsa mina blogginlägg jag har gjort.
Adressen dit är: johanna87blogg.blogspot.com
Titta gärna in där och läs.
Skriv gärna en kommentar om vad du tyckte om det jag skrivit om.
Jag kan berätta att jag är på Navet just nu och det är piss här.
Meningen med att vara på kortis som jag är att få komma ut och göra en massa saker med kompisarna.
Men har vi gjort något hära?
NEJ det har vi faktiskt inte......
Det beror delvis på mig själv för att jag sover till kl. 12.00 på dagarna men den stora anledningen beror på att det är för lite personal här som jobbar.
Är man till ex. två ungdomar här som vi är nu så kan vi två inte vill hitta på samma sak att göra utan vi vill dela på oss.
Då kan vi inte det eftersom det är bara en som jobbar på dagarna.
Det har inte varit så varje dag men i några.
Det är piss tycker jag.
Varför ska man vara här om man ändå inte får göra det man vill?
Jag har seriöst tänkt på att dra hem.
Där har man iallafall roligare än vad man har här just nu.
Plus att personalen säger att vi ungdomar ska ta ansvar att komma iväg när vi inte kan det pga. att det är personalbrist under sommaren.
Det är väl inte mitt fel att det inte finns tillräckligt med personal här?
Det känns som om dom tycker det litegranna.
Men jag bryr mig inte igentligen men när det börjar gå för långt då bryr jag mig.
Jaja men nu borde jag inte deppa mera, för just nu jobbar en personal jag tycker väldigt mycket om.
Hon heter förästen Anna.
Men annars så var det inget speciellt jag ville.
Det känns skönt att få beklaga sig lite till sin egen blogg och skriva ner vad jag vill och känner i mitt hjärta just nu.
Hoppas ni andra haft en bättre dag än vad jag har haft?
Men nu måste jag avsluta min blogg för denna gången.
Ni får ha det så bra så hörs och ses vi.
Massa kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home