Lillsmurfen berättar

Sunday, August 13, 2006

*Hemgång idag*

Hej alla glada!
Söndagen den 13/8 -06 kl. 14.59 på eftermiddagen.
Är fortfarande på kortis men idag så åker jag hem.
Klockan 17.00 kommer färdtjänstbussen och ska köra mig hem.
Idag vaknade jag kl. 11.00 och var jätteglad för att jag skulle få åka hem idag.
Nu har jag varit hära i lite mer än två veckor så nu ska det bli skönt att få komma hem till vardagen igen.
Snart börjar skolan också och då är det ju bra om jag är hemma.
Imorgon ska jag kanske träffa en kompis som jag inte har träffat på tre veckor.
Men det är bara kanske vi får se.
Annars så har jag inte gjort så mycket idag mer än att packat allt som skulle hem igen.
Faan va mycket man har med sig när man ska vara borta i två veckor.
Jaja men nu ska jag gå och fika så vi hörs nästa gång.
Massa pussar och kramar från Johanna

1 Comments:

  • At 5:32 AM, Anonymous Anonymous said…

    Jaså du Johanna du är i gång.
    Det är vi på skolan också.
    Här är det en del förändringar. Lärarna sitter nästan alla i korridoren på nedre plan. Du får se när du kommer hit.
    Ha det bra
    önskar
    dataläraren
    Anders

     

Post a Comment

<< Home