Lillsmurfen berättar

Saturday, August 12, 2006

*Slöaste dagen på Navet*

Hej alla glada!
Lördag den 12/8 -06 kl. 20.27.
Idag vaknade jag kl. 11.30 då gick jag upp och gjorde iordning mig för dagen.
Sen käkade jag lunch ute på gården i det finna vädret.
Efter lunchen så satt vi bara ute och slappade.
Den hära dagen har varit det tristaste på hela dom två veckorna jag har varit här på Navet.
Vi har inte gjort ett skit idag.Vilket kan vara skönt ibland att inte göra något men att just idag skulle vi inte hitta på något.
Faan för det säger jag.Vi gör aldrig några spontana saker här på kortis.
Det är för att det aldrig finns folk för att göra det, nästan aldrig iallafall.
Dom säger att vi måste planera allt vi ska göra här och att man helst ska göra det tillsammans som ett gäng.
Piss på Navet säger jag.
Men imorgon så åker jag äntligen hem igen.
Faan va skönt det ska bli.
Jag längtar verkligen till att få komma hem.
Annars så har jag inte gjort så mycket som är intressant att berätta om.
Men vi hörs nästa gång och kom ihåg att ta hand om varandra nu.
Pussar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home