Lillsmurfen berättar

Tuesday, August 08, 2006

*Kortis den 8/8-06*

Hej allihopa!
Idag är det tisdagen den 8/8 -06 och klockan är 22.04 på kvällen.
Idag blev jag väckt kl. 11.30 av en personal på mitt kortishem.
Då gick jag upp och gjorde mig iordning och sen käkade jag lunch.
Efter lunch vid kl. 13.30 så åkte alla vi på Navet till Drömmen ett annat kortishem och hälsade på.
På det kortishemmet är det bara utvecklingstörda och förståndshandikappade som går på.
Vi som är funktionshindrade får gå på Navet i stan.
Det andra kortiset ligger i Hagsätra en bit utanför sthlm.
Där har man verkligen ingen lust att vara.
Inte om man är en riktigt statstjej som jag är.
Fråga bara mina kompisar.
HIHIHI!!!!! :)
Annars så har jag inte gjort så mycket idag som är värt att skriva i min blogg idag.
Jag kommer att få göra ännu lite roligare sak imorgon så då har jag mera att berätta om.
Men tills dess får ni ha det så bra så hörs vi senare.
Massa kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home