Lillsmurfen berättar

Thursday, August 10, 2006

*Ännu en dag på Navet*

Hej allihopa!
Fredagen den 11/8-06 och klockan är 00.19 på natten eller tidig morgon.
Jag tänkte berätta lite om vad jag gjorde igår den 10/8.
Igår så var vi på kortis iväg och badade i stora Sköndal strax utanför sthlm.
Vi hade så otroligt fint väder här i sthlm då så vad passade inte bättre än att åka iväg och bada och sola.
Det var jättevarm i vattnet också ca. 30 grader.
Man badar i en bassäng så det är varken havet eller sjön man badar i.
Men om man vi så kan man bada i sjön som finns dära.
När jag hade badat en gång så gick jag upp och tog en glass och det var gått.
Jag hade sedan tänkt att bada en gång till men det hanns inte med igen.
Det var bara att duscha och byta om eftersom jag skulle åka hem med färdtjänst.
Sen väl hemma på Navet igen så tog jag det bara lugnt rresten av kvällen och vilade och nu sitter jag vid datorn i vanlig ordning och uppdaterar min blogg.
Kan också berätta att idag så ska jag färga håret igen för sjätte gången i mitt liv.
Jag kommer att bli rödhårig igen.
Vad jag menar igen är för att jag har varit rödhårig förut. :)
Annars har jag inget annat inplanerat idag.
Men nu har det blivit dags för mig att gå och sova.
Jag börjar bli riktigt trött.
Men jag ska försöka komma ihåg att uppdatera min blogg senare idag och berätta hur det gick med hårfärgningen.
Men ta hand om varandra så hörs vi.
Pussar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home