Lillsmurfen berättar

Friday, August 11, 2006

*Ny hårfärg*

Hej alla glada! :)
Fredagen den 11/8-06 och klockan är 20.09 på kvällen.
Idag vaknade jag kl. 10.00 och då gick jag upp.
Vad har jag gjort idag?
Mitt på dagen så tog jag en promenad till Åhléns och köpte hårfärg eftersom jag skulle färga mitt hår idag.
När jag hade köpt färgen så gick jag hem och fikade en snabbis.
Sen var det dags att börja sätta i hårfärgen i mitt hår.
Som vanligt så färgar jag mitt hår i rött.
Jag tycker det är snyggast på mig. :)
Så nu är man rödtått igen.
HIHIHI!!! :)
Undra vad mina kompisar i skolan kommer att säga?
Dom kommer nog tycka jag är knäpp som vanligt. :)
Men vad dom tycker om hur jag ser ut det skiter jag i.
Vill jag vara rödhårig får jag vara de.
Men jag har alltid färgat mitt hår i rött och det kommer jag att fortsätta att göra framöver.
Annars så har jag inte gjort så mycket idag mer än att bara tagit det lugnt och skönt.
Kan också berätta att jag börjar i skolan om en och en halv vecka.
Faaan va skönt alltså.
Äntligen får man återgå till vardagen igen.
Plus att jag får träffa alla mina kompisar igen.
Idag så möte jag faktiskt en lärare till mig på stan.
Det var ganska kul att se henne.
Det första hon la märke till var att jag är solbränd.
Men det brukar dom flesta märka om jag ska vara ärlig. :)
Men nu ska jag gå och fika men vi hörs snart igen.
Ta hand om er. :)
Pussar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home