Lillsmurfen berättar

Tuesday, August 15, 2006

*Hemma från kortis igen*

Hej alla glada å goa människor!
Tisdagen den 15/8 -06 klockan 17.18 på eftermiddagen.
Nu är jag äntligen hemma från kortis igen.
Jag kom hem i söndags kl. 17.15 ungefär.
Det var det absolut bästa som kunde avsluta min andra helg i augusti månad.
Nu är jag hemma igen tillsammans med familjen och husdjuren.
Igår var jag inne i stan hela dagen med en kompis.
Vi hängde bara runt och flumade runt.
Vi hade igentligen inget mål med att åka till stan utan vi gjorde bara det våra hjärna sa åt oss att göra något galet.
HHIHIHI!!!! :)
Tokigt kan det bli ibland. :)
Å idag så har jag inte gjort något alls typ.
Vaknade kl. 13.30 av att mamma väkte mig och tyckte jag skulle upp och vara lite social mot min hund Silja.
Hon behövde nämligen åka till stan med moster och göra ett ärende.
Då när mamma vill att man ska upp är det bara att palla sig upp ur sängen.
Fast det är så skönt att ligga kvar.
Min hund fyller förästen sex år idag så jag gick till djuraffären och köpte lite hundgådis till henne som en present.
Jag kanb tyvärr inte säga hennes namn för då skulle det avslöja vem jag är förutom mitt förnamn som ni redan vet.
Jag vill inte ha oinbjudna gäster hemma hos mig.
Ni förstår säker vad jag menar.
Annars har det varit en skön slappar dag för mig.
Laddar inför nästa onsdag då jag börjar plugget igen.
Men nu har mamma kommit hem och sagt att jag måste börja med middagen så det är väl dags att lyda order igen.
HIHIHI!!!! :)
Får ingen mat annars. :)
Men ni får ha det så bra sp hörs vi imorgon istället.
Var rädda om varandra nu.
Massa pussar å kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home