Lillsmurfen berättar

Thursday, August 17, 2006

Ännu en dag har gått

Hej alla glada!
Torsdagen den 17/8 -06 klockan 20.16 på kvällen.
Idag vaknade jag kl. 12.00 av att min bästis ringde och väkte mig.
Hon tyckte uppenbarligen att det var dags för mig att kliva upp.
Nä anledningen till att hon ringde mig var att hon ville fråga mig en sak.
Vad det var tänker jag inte dela med mig av.
Sen så har jag varit ute med min hund till hundgården nu i eftermiddags.
Annars har jag inte gjort så mycket mer än att suttit vid darton och sett på tv resten av dagen.
Jag har inte mått så bra i dag.
Har haft ont i halsen och varit snorig.
Men det hoppas jag går över till nästa vecka då jag börjar plugget igen.
Nä nu måste jag avsluta min blogg för mamma vill att jag ska gå ut med min hund igen.
Säger mamma att jag måste göra något så är det bara att lyda.
Men vi hörs snart igen.
Det lovar jag men tills dess får ni vara rädda om varandra.
Massa pussar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home