Lillsmurfen berättar

Tuesday, August 29, 2006

Nu har skolan börjat igen

Hej alla glada!
Tisdagen den 29/8-06 kl. 19.47.
Nu har jag äntligen börjat skolan igen efter ett välförtjänt sommarlov.
Jag började redan den 23/8 men nu börjar allt bli som vanligt i skolan.
Har äntligen börjat lära mig mitt nya schema. :)
Men när man precis har lärt sig det nya schemat så kommer man att få ett nytt.
Det brukar vara så på skolan jag går. :)
Men, men det gör inte mig något.
Jag lär mig det nya lika fort som jag har lärt mig detta jag fått nu.
Idag hade jag ett av mina bästa ämnen i skolan.
Nämligen MUM som är en förkortning för Multimedia.
Mina lärare som heter Annelie hon är toppen tycker jag.
Vi förstår verkligen varandra vi två.
Om jag tycker något känns eller är fel så kan jag säga det till henne utan att hon blir arg eller irriterad.
Annars har det inte hänt så mycket i pkugget idag.
Mer än att jag fick ha en lärare som jag bara inte går ihop med.
Vill inte nämna namn men många som känner mig vet vem jag menar.
Säger inte så mycket mer än så.
Imorgon då kommer jag ha min längsta dag i skolan.
Jag börjar kl. 08.00 och slutar kl. 16.40 imorgon.
Men min sista lektion är *IDROTT OCH HÄLSA FÖR RÖRELSEHINDRADE* så det är en rolig lektion.
Vi ska spela innebandy på den första lektionen.
Men under den lektionen varje vecka så är det meningen att jag och alla andra som har den ska pröva på olika idrotter som finns för funktionshindrade.
Det är ett helt nytt ämne och min grupp som jag tillhör är den första som kommer ha det ämnet.
Men det ska bli kul. :)
Nä nu har det blivit dags för mig att hoppa in i duschen och duscha för att sedan plugga lite.
Efter pluggandet och om jag orkar så ska kolla lite på tv annars ska jag nog krypa ner i sängs och sova.
Var så jävla trött imorse när klockan ringde så jag slängde den in i väggen.
Men precis jag hade slängt den så kom jag på att det var min mobil som jag kastade.
FAAN tänkte jag och fick plocka upp alla delar som blev.
Men mobilen funkar. :)
Tur tycker jag. :)
Nä nu måste jag verkligen dra.
Annars blir det försent för mig.
Är väldigt trött. :)
Men vi hörs någon annan dag.
Massa kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home