Lillsmurfen berättar

Monday, August 21, 2006

*Två dagar kvar till skolstart HT 06*

Hej alla goa människor!
Måndagen den 21/8 -06 och klockan är 18.40 på kvällen.
Nu ska jag börja berätta om vad jag gjorde igår.
Igår så åkte jag kl. 11.30 till min gamla assistent och hälsde på.
Hon heter Lena och har jobbat med mig i lite mer än fyra år.
Men det var snart tio pr sen hon jobbade som assistent till mig.
Men vi har fortfarande komtakt med varandra.
När jag var hos henne så gjorde vi inte så mycket mer än att jag fick se hur hon och hennes familj bodde.
Efter det fikade vi och sen fortsatte vi att prata om gamla minnen.
Plus att jag berättade hur det går för mig i skolan just nu och sånt.
Sen käkade jag middag där och efter det var dags för mig att åka hem igen.
Det var jätte trevligt att få hälsa på henne och hennes familj.
Vi kommer garanterat att träffas snart igen. ;)
Det vill iallafall jag göra.
Sen idag så har jag varit och klippt mig.
Klockan elva hade jag tid hos frisören.
Jag har kvar min längd men jag har toppat och klippt upp det.
Eller inte jag men den som klippte mig har gjort det. :)
Annars har jag mest bara tagit dagen som den kom.
Jo just det jag träffade en kompis som heter Anton och vi två åkte in till stan och hängde lite.
Det regnade och åskade här i sthlm idag.
Det varade i några timmar.
Men nu har det blivit fint väder här igen. :)
Skönt tycker jag.
Snart ska jag gå och duscha och sen ska jag kolla på lite på tv.
Hade också tänkt att mysa med min hund i soffan lite.
Nä nu kommer jag inte på något mer att skriva om.
Men vi hörs snart igen.
Ta hand om varandra nu.
Massa kramar från Lillsmurfen (Johanna)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home