Lillsmurfen berättar

Friday, September 01, 2006

*I skolan just nu*

Hej alla glada och mindre glada!
Fredagen den 1/9 -06 och klockan är 11.44 vid lunchtid.
Ännu en vecka är snart till ända.
Sitter just nu i ett av mina klassrum och väntar på att MPR ska börja.
MPR står för mediaproduktion.
Efter den lektionen så slutar jag för denna vecka.
När jag kommer hem så ska jag ta mig ner till centrum och handla lite saker som jag behöver.
Men sen ska jag hem och bara njuta av att helgen äntligen är hära.
Nä nu orkar jag faktiskt inte skriva något mera i min blogg.
Känner mig ganska seg idag, beror nog på att jag håller på och blir sjuk.
Har varit och är jättesnorig plus att jag har ont i halsen.
Men vi hörs snart igen om inte annat så kanske vi ses. :)
Massa kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home