Lillsmurfen berättar

Saturday, September 06, 2008

Ikväll blir det utekväll me gänget:)


Hej alla goa å glada!

Lördagen den 6/9 -08 klockan 13.25 mitt på dagen. Sitter just nu i mitt klassrums datasal me en kompis å fördriver tiden fram till fikat. Vi kom nyss hit, vi har nämligen varit hemma hos mig å käkat lunch. Hon åt wok och jag åt pasta me ostsås. Mumsigt värre var de:P Nu är vi mätta å belåtna båda 2. Vi laddar upp oss inför ikväll då vi ska ut. Ikväll blir vi ett gäng som drar ut å festar på hotelet i Vetlanda:D Det blir nog en toppenkväll kan jag gissa. Vi som ska ut brukar ha roligt tillsammans å desstom känner vi varandra ganska väl å de e ett plus i kanten. Så ikväll bär det av, men först ska vi till en kompis å förfesta så vi kommer i stämning sen drar vi in till "Vetis". Jag hoppas jag inte blir allt för bakis imorgon men känner jag mig själv rätt så blir det nog en hel del drickande ikväll. Jag brukar ofta säga att jag ska ta det lugnt när jag festar men ändå slutar de me att jag är full ändå. Men jag vet ändå alltid vad jag gör, är och hur. Alltså jag tappar aldrig fattningen när jag dricker. Det är bra de tycker både jag å mitt sällskap jag är me. Annars idag på dan blir det nog bara att ta det lugnt å skönt:) Ska snart gå å fika och sen tänkte jag försöka sätta mig å plugga lite engelska om jag får ro till de vill säga. Annars måste jag börja göra mig iording runt 15 om jag ska hinna till 16.30 då middagen är å sen dra till kompisen vi ska till. Jag åker med en kompis som har bil. Hon skjutsar mig dit, ska försöka flörta me henne å se om hon kan hämta mig där imorgon. Sover över hos han som vi ska förfesta hos nämligen. Palla försöka ta sig hem när man inte e riktigt nykter. Det är de värsta jag vet. Nä nu måste jag börja avsluta min blogg så den inte blir allt för lång idag. Det är ändå fikatajm snart:) Mumsigt de ska det bli me ett glas te å något gott fikabröd:D Men ha det så bra nu allihopa å var rädda om varandra. jag ska försöka skriva i min blogg imorgon om jag inte e allt för bakis:P;)

Massa pussar å kramar från Johanna

0 Comments:

Post a Comment

<< Home